Sklep On-Line: +48/ 519 023 181 mail: sklep@roweryzdusza.pl

Pytania i odpowiedzi - PORADNIK KUPUJĄCEGO

Ogólne:

1.Jak dobrać odpowiedni rozmiar roweru?
To pytanie najczęściej zadajemy sobie przed zakupem wymarzonego jednośladu.Ilu sprzedawców -tyle różnych sposobów doboru. My radzimy - najważniejsza jest wygoda. Dlatego warto przejechać się kilkoma różnymi modelami aby wybrać ten najwygodniejszy. Kupując na odległość należy sugerować się poradnikami, jak np: http://www.sklep.romet.pl/jak-dobrac-rower
W razie problemów- chętnie doradzimy.


2.Czy zakupiony produkt obejmuje gwarancja?

Tak, każdy zakupiony produkt obejmuje gwarancja producenta. Z reguły jest to 2 lata, u niektórych producentów tylko rok.
Gwarancje rozpatruje producent, my jako sklep jedynie pośredniczymy miedzy klientem a producentem.

3. Zakupy na raty

W naszym sklepie za towar można zapłacić gotówka, kartą lub poprzez na raty. W zakresie sprzedaży ratalnej współpracujemy z dawnym Syga Bankiem, aktualnie to bank BGŻ BNP Paribas SA. Do zawarcia umowy kredytowej z reguły wystarczy jedynie dowód osobisty i dokładne informacje dot. zatrudnienia oraz zarobków. W niektórych przypadkach Bank prosi o dodatkowe informacje , które ustalane są indywidualnie

4.Towary na zamówienie.

Wychodząc na przeciw ogromnej ilości produktów na naszym rynku niektóre artykuły widoczne na naszej stronie dostępne są tylko na zamówienie. Czas oczekiwania na dostarczenie produktu do sklepu wynosi średnio do 3 dni roboczych.




Sprzedaż wysyłkowa

1.Jak mam zapłacić za zakupy?
Są dwie formy zapłaty za towar: z góry - płatność na konto (numer konta podany jest w zakładce "Dostawa i Płatności"); lub wysyłka produktu za pobraniem ( koszt przesyłki jest większy).

2.Jaki jest czas dostawy?
Paczki wychodzą od nas codziennie, czas oczekiwania na kuriera wynosi z reguły 1 dzień.
Czasami, z przyczyn niezależnych od nas) czas wydłuża się do 2-3 dni roboczych.

3.Jak jest zapakowany produkt?
Wszystkie produkty pakujemy pieczołowicie w kratony

4.Zwrot.
Pełnowartościowy towar zakupiony przez internet można zwrócić. Należy w terminie 14 dni kalendarzowych złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a następnie produkty niezwłocznie dostarczyć do naszego sklepu.


5.Co zrobić jeśli rower dotrze do mnie uszkodzony?
Każdą przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki trzeba spisać protokół szkody oraz wysłać kopie do nas, my jako zleceniodawca dalej monitorujemy status reklamacji.